Problemen bij ING voorbij, klanten boos vanwege zoveelste storing in korte tijd ING is vrijdagmiddag opnieuw door een storing getroffen. Klanten van de bank kregen geen toegang tot de app en internetbankieren. Daardoor konden zij niet bij hun bankrekening en dus geen geld overboeken. De bank meldt iets voor 17.00 uur aan NU.nl dat de problemen verholpen zijn.
|
Tesla-klanten cancellen massaal orders Model S/X Tesla-klanten zijn boos en cancellen massaal hun order van hun grote EV. Tesla kan bovengemiddeld snel schakelen voor een fabrikant die zoveel auto’s bouwt. Software-updates, nieuwe interieurdelen, andere motoren: bijna van het het ene op het andere moment is dat gedaan. Dat kan Tesla mede doen doordat de Model 3 en Model Y enerzijds en […]
Dit artikel Tesla-klanten cancellen massaal orders Model S/X verscheen eerst op Autoblog.nl.
|
Sommige Nederlandse HBO Max-klanten lijken dienst niet meer te kunnen gebruiken Sommige Nederlandse klanten met HBO Max kunnen de streamingdienst ogenschijnlijk niet meer gebruiken. HBO Max wijzigde naar Max in de Verenigde Staten, maar heeft dat naar het zich laat aanzien per ongeluk ook gedaan bij sommige gebruikers in in Nederland.
|
Storing verholpen, ING-klanten kunnen weer geld overmaken naar eigen rekening ING heeft de storing waardoor klanten maandagochtend geen geld konden overmaken naar eigen bankrekeningen, inmiddels verholpen. Door een storing waren niet alle rekeningen zichtbaar in internetbankieren en de ING-app.
|
ING verhelpt storing op salarisdag: klanten kunnen weer geld overmaken ING heeft de storing waardoor klanten maandagochtend geen geld konden overmaken inmiddels verholpen. De storing kwam op een onhandig moment, aangezien veel werknemers vandaag hun salaris ontvangen. In maart ging het ook al fout op de 24e van de maand.
|
Vattenfall verliest klanten in Nederland, maar ziet winst stijgen Na een onrustig najaar heeft het Zweedse bedrijf Vattenfall weer een hogere winst geboekt. In de eerste drie maanden van het jaar hield de energieleverancier 11,8 miljard Zweedse kronen (ongeveer 1 miljard euro) over. Dat is bijna een verdubbeling ten opzichte van een jaar eerder.
|
Moederbedrijf Promovendum krijgt 2,5 miljoen euro boete voor misleiding klanten Het moederbedrijf van verzekeringsmaatschappijen Promovendum en Besured heeft een boete van 2,5 miljoen euro gekregen. Volgens toezichthouder AFM gaf het bedrijf onduidelijke, onjuiste en misleidende informatie aan klanten.
|
Recordomzet voor HelloFresh, maar minder klanten De Duitse bezorger van maaltijdboxen HelloFresh heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een recordomzet gerealiseerd. Klanten bestelden vaker voor een hoger bedrag.
|
|
Nederlandse ING-klanten kunnen vanaf deze zomer geld opnemen met ING-app Klanten van de Nederlandse ING-bank kunnen 'vanaf deze zomer' geld opnemen bij Geldmaat-automaten met een transactiecode die door de ING-app wordt aangemaakt. Daardoor hoeven klanten geen fysieke bankpas meer te gebruiken om te pinnen.
|
Storing in mobiel netwerk Vodafone opgelost, klanten kunnen ook weer 112 bellen De storing in het mobiele netwerk van Vodafone is vrijdag rond 15.30 uur verholpen. Klanten hadden sinds 7.00 uur problemen met mobiel bellen. Daardoor konden ze ook alarmnummer 112 niet bereiken.
|
Vattenfall meldt datalek met 30.000 klanten met archief bij externe partij Vattenfall meldt een datalek waarbij een werknemer van een externe partij onrechtmatig gebruik kon maken van de data van ongeveer 30.000 Nederlandse klanten. Deze gegevens zijn 'mogelijk' bij criminelen terechtgekomen die ze voor phishing kunnen gebruiken.
|
Creepy! Tesla-werknemers keken mee in auto van klanten Nou, dat geeft een lekker gevoel van vertrouwen. Not. Met de komst van Chinese auto’s naar Europa merk je nog een bepaalde afstandelijkheid onder de mensen. Er zijn genoeg mensen […]
Dit artikel Creepy! Tesla-werknemers keken mee in auto van klanten verscheen eerst op Autoblog.nl.
|
Ook VodafoneZiggo getroffen door datalek: gegevens 700.000 klanten op straat VodafoneZiggo is getroffen door een datalek. Daarbij zijn de persoonlijke gegevens van zo'n 700.000 klanten naar buiten gekomen, waarschuwt de provider woensdag.
|
Klanten van ING kunnen weer geld overmaken na storing Klanten van ING konden sinds vrijdagochtend geen geld overmaken naar andere rekeningen door een storing. Inmiddels kan dat wel weer, zegt een woordvoerder rond 18.00 uur tegen NU.nl. Betalen in winkels of online via iDEAL was wel de hele dag mogelijk.
|
Klanten failliet Scotch & Soda krijgen geen geld meer terug bij retourneren Klanten van het failliete Scotch & Soda die bestelde kleding willen retourneren, kunnen hun geld niet meer terugkrijgen. Ze kunnen de kleding alleen ruilen voor een ander artikel, laat het kledingbedrijf weten. Ook kunnen klanten de kleding niet meer terugsturen, maar alleen in de winkel langsbrengen.
|
Voedselbanken verwachten meer klanten door stijgende armoede volgend jaar Voedselbanken denken dat ze meer klanten krijgen als de armoede oploopt, zoals het Centraal Planbureau (CPB) donderdag voorspelde. Ook kringloopwinkels verwachten dat het bij hen drukker wordt.
|
Klanten Knab kunnen niet inloggen in bankierenapp iOS - update Knab kampt momenteel met een storing waardoor Apple-gebruikers niet kunnen inloggen via de bankierenapp. Voor Android-gebruikers werkte de app eerder ook niet goed, maar dat probleem moet ondertussen verholpen zijn. De Nederlandse bank werkt aan een oplossing.
|
'Apple-dienst voor uitgesteld betalen kijkt naar bestelgeschiedenis van klanten' Apple wil in de komende weken de Pay Later-dienst beschikbaar maken voor klanten, schrijft Bloomberg. Het gaat om uitgestelde betalingen bij het plaatsen van bestellingen via Apple Pay. Daarbij zou het bedrijf voor de kredietwaardigheid kijken naar de bestelgeschiedenis.
|
Eurostar dwingt klanten om wachtwoord bij te werken en blokkeert ze vervolgens Een poging om de beveiliging te verbeteren heeft ertoe geleid dat Eurostar-passagiers geen toegang meer hebben tot hun online accounts. Spoorwegbedrijf Eurostar stuurt zijn gebruikers deze week een e-mail en dwingt hen hun wachtwoorden opnieuw in te stellen om de beveiliging van de maatschappij te verbeteren. Gebruikers die gebruikmaken van de “reset password” link stuiten […]
|